Кабінет психолога

 


Практичний психолог

Василів Анастасія Олександрівна

Життєве кредо: «Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява. Візьми усмішку і подаруй її тому, хто її потребує. Візьми доброту і дай її тому, хто сам не вміє віддавати. Візьми віру і віддай її кожному, хто немає її. Візьми любов і неси її світові.»

Професійне кредо: «Найкоротший шлях до серця дитини – це щира, любляча посмішка.»

Ми чекаємо на Тебе, щоб ВИСЛУХАТИ, ЗРОЗУМІТИ, ПІДТРИМАТИ!!!

 

Практичний психолог у ліцеї це фахівець, предметом професійної діяльності якого є психіка людини (дитини), її внутрішній світ, переживання, емоції та цілий ряд аспектів, що стосуються психологічної сфери життя людини.

 

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників: учнів та педагогічних працівників.

Слід відмітити, що успішність вирішення важливих проблем навчально – виховного процесу, пов’язаних із недисциплінованістю, важковихованістю, неуспішністю, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 5-ох сторін:

  • вчитель;
  • учень;
  • психолог;
  • соціальний педагог;
  • батьки.

 Напрямки роботи :

  •          діагностична робота;
  •          корекційно-розвивальні заняття;
  •          психологічні тренінги;
  •          психологічні консультації;
  •          просвітництво;
  •          участь у роботі батьківських зборів;
  •          відвідування уроків за потреби

 

Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога ліцею та вимог навчального закладу:

·         Сприяння всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та старшого шкільного віку.

·         Визначення рівня розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.

·         Психологічне забезпечення інклюзивної освіти;

·         Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів;

·         Психологічний супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання;

·         Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів;

·         Допомога у вирішенні проблем шкільної дисципліни та запобігання конфліктам в учнівських колективах;

·         Робота з дітьми «групи ризику» (такими, що мають проблеми у навчанні, порушення поведінки, емоційні розлади);

·         Профілактика насильства та жорстокості серед дітей та у сім ї.

·         Робота з формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки учнівської молоді;

·         Допомога підліткам у кризових ситуаціях;

·         Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенні.

 


 


























ВАС ВІТАЄ ДОБРОВЛЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ!