Практичний психолог
Василів Анастасія Олександрівна
Життєве кредо:
«Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява. Візьми усмішку і
подаруй її тому, хто її потребує. Візьми доброту і дай її тому, хто сам не вміє
віддавати. Візьми віру і віддай її кожному, хто немає її. Візьми любов і неси
її світові.»
Професійне кредо:
«Найкоротший шлях до серця дитини – це щира, любляча посмішка.»
Ми чекаємо на Тебе, щоб ВИСЛУХАТИ, ЗРОЗУМІТИ, ПІДТРИМАТИ!!!
Практичний
психолог у ліцеї – це фахівець, предметом професійної діяльності
якого є психіка людини (дитини), її внутрішній світ, переживання, емоції та
цілий ряд аспектів, що стосуються психологічної сфери життя людини.
Основною
метою діяльності
психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності
педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя
усіх його учасників: учнів та педагогічних працівників.
Слід відмітити, що успішність
вирішення важливих проблем навчально – виховного процесу, пов’язаних із
недисциплінованістю, важковихованістю, неуспішністю, дезадаптацією учнів, залежить від єдності зусиль 5-ох сторін:
- вчитель;
- учень;
- психолог;
- соціальний
педагог;
- батьки.
Напрямки роботи :
- діагностична
робота;
- корекційно-розвивальні
заняття;
- психологічні
тренінги;
- психологічні консультації;
- просвітництво;
- участь
у роботі батьківських зборів;
- відвідування уроків за потреби
Завдання практичного
психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків психолога ліцею та вимог навчального
закладу:
·
Сприяння
всебічному розвитку психіки особистості школярів молодшого, середнього та
старшого шкільного віку.
·
Визначення рівня
розвитку пізнавальних процесів пам’яті, уваги, уяви, мислення, сприйняття.
·
Психологічне забезпечення інклюзивної освіти;
·
Діагностика та корекція девіантних
проявів поведінки важковиховуваних учнів;
·
Психологічний
супровід учнів 1-их, 5-их класів в процесі їх адаптації до навчання;
·
Формування взаємної емпатії,
поваги з метою згуртованості класного та педагогічного колективів;
·
Допомога у
вирішенні проблем шкільної дисципліни та запобігання конфліктам в учнівських
колективах;
·
Робота з дітьми
«групи ризику» (такими, що мають проблеми у навчанні, порушення поведінки,
емоційні розлади);
·
Профілактика
насильства та жорстокості серед дітей та у сім ї.
·
Робота з
формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки учнівської
молоді;
·
Допомога
підліткам у кризових ситуаціях;
·
Психологічна
допомога учням у їх професійному самовизначенні.